Укр. мова.
17.03 - ст.150 вивчити. Впр.402, 406. Виконати всі завдання до вправ.
18.03. - ст. 152 вивчити. Впр.408, 411, 415.
19.03. - ст. 155, вивчити. Впр. 419, 424, 425, виконати всі завдання до вправ.
20.03. - ст.158 - виконати тестові завдання
Українська література
Прочитати оповідання "Лось", "Сіроманець"
Завдання :
1. Борги (не всі здали 2 поезії Т.Г.Шевченка напам`ять) – стр.195-196, 197.
2. П.Тичина – вивчити 1 поезію напам'ять (на вибір учня) – стр.199-201.
3. Є.Гуцало – прочитати оповідання «Лось», відповідати на питання після тексту – стр.203-210.
4. М.Рильський – вивчити 1 поезію напам'ять (на вибір учня) – стр.213.
12.03-24.04
Борги:
- «Садок вишневий коло хати…» - напам`ять.
- «За сонцем хмаронька пливе…».
Дата |
Матеріал для опрацювання (читання) |
Завдання |
12.03 |
П.Тичина «Не бував ти у наших краях!» |
Вивчити вірш П.Тичини напам`ять (на вибір учня) |
17.03 |
П.Тичина «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…» |
|
19.03 |
Є.Гуцало. Оповідання «Лось» |
Читати текст, усно відповідати на питання |
31.03 |
Є.Гуцало. Оповідання «Лось» |
|
02.04 |
М.Рильський«Дощ» («Благодатний, овгожданий…») |
Вивчити вірш М.Рильського напам`ять (на вибір учня) |
07.04 |
М.Рильський«Осінь-маляр із палітрою пишною…»
|
Напишіть невеликий роздум на тему «Чому природу треба берегти?» (4–5 речень). |
09.04 |
Г.Тютюнник «Дивак» |
Читати текст стр.215-221, усно відповідати на питання Виконати тести письмово на стр.221-222. |
14.04 |
Г.Тютюнник. Оповідання «Дивак» Запис в зошит: Оповідання – невеликий прозовий твір про якусь подію з життяодного чи кількох героїв протягом короткого проміжку часу. |
Поділіть оповідання на чотири частини, доберіть до кожної з них заголовки й запишіть їх у зошит (скласти план) |
16.04 |
Г.ТютюнникОповідання «Дивак» |
Письмова цитатна характеристика Олеся. |
21.04 |
М. ВІНГРАНОВСЬКИЙ «Сіроманець» Запис в зошити: Повість — великий розповідний прозовий твір, у якому широко змальовано життя одного або кількох героїв протягом тривалого абоважливого за подіями проміжку часу
|
Стор.223-235, читати, відповідати на питання (усно) Тести письмово ст.235 |
23.04 |
М. ВІНГРАНОВСЬКИЙ «Сіроманець» |
Ст.236-248, читати, відповідати на питання (усно) Тести письмово на стр.248-249
|
Наступні завдання з української літератури можна скачати тут
Математика 5 клас
Тема : Множення десяткових дробів
16.03. Стр.189 §29. п 1. Моження десяткового дробу на натуральне число. Прочитати , запам'ятати правило. № 1008, 1010, 1011, 1012, 1014, 1029.
17.03. Стр.190 п.2. Множення десяткового дробу на десятковий дріб. Прочитати, запам'ятати правило. № 1016, 1017, 1018,1019,1020.
18.03. Стр. 191-192 п.3. Особливі випадки множення десяткових дробів. Запам'ятати правила. №1022, 1023, 1024, 1025, 1026.
20.03 . №1032, 1035, 1036.
30. 03. 1038, 1039, 1044
31.03. №1045, 1046.
01.04. Стр .192 п. 4. Знаходження дробу від числа. Звернути увагу на правило.
№1049,1050, 1054.03. 04. Повторити теми: Додавання , віднімання, множення десяткових дробів. №1056.
Ютуб. Відео урок #57 Множення десяткових дробів. Відео уроки з математики 5 клас.
https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM
Англ.мова.
Виконати: впр.2 ст.156,впр.1 ст.158 впр.2,3,4, ст.159. Впр.1 ст.166, впр.3,4 ст.167, впр.2 ст.169, впр.3,4 ст.173, впр.6 ст.174.
Впр 2 3 ст.177, впр.1 ст.179, впр.3 ст
179, впр.5 ст.180, впр
1 ст.184 вивчити слова, впр.4 ст.185, впр.6 ст188, впр.8 ст.189, впр.2 ст
195-196, впр
6 ст. 197, впр.3 ст.198-199, впр.2 ст.200, впр.4 ст
201
Російська мова
Тема: Текст. Структура текста.
Ознакомиться с правилом стр. 135
Упражнения 438, 440,442
Упражнение 444. Разделить текст на абзацы.
Ознакомиться с памяткой стр.140.
Упражнения 455, 458 ( читать выразительно)
Ознакомиться с правилом стр.142
Упражнения 464,465, 466, 467
Тема: Предложение.
Рассмотреть правило стр. 150
Упр. 491-492 Упр. 502 . С помощью таблицы на стр. 154. Учиться правильно интонироватьпредложения.
Зарубіжна література
Дочитати твір Л.Керролла « Аліса в країні див».
Дати відповіді на питання в кінці твору.
Скласти анкету-характеристику головної героїні книги Аліси.
Рояльд Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика». Прочитати. Визначити головні риси характеру Чарлі.
Туве Янсон " Капелюх Чарівника". Порочитати. Написати відгук до твору. (Електронна адреса вчительки Вроманової Світлани Юріївни s.vromanova@yandex.u
Історія
Параграф 19-22. Питання після параграфу.
Природознавство
12.03.20
Підручник § 36 опрац.матер.підр.
Підг. повідом. «Вічнозелені та листопадні рослини»
Стор.157 пит. 4 письм. 1-3 (усно)
17.03.20
Опрацюв. § 36-38
Підг презентацію «Тварини минулого», «Рослини минулого»-на вибір учнів
Скласти і запис. таблицю за мал. підр. § 36-38 ,поділити рослини на групи за різними ознаками
Стор167 запит підр
20.03.20
Опрац. § 39
С 171 заповн.табл.
Відп.на пит.1-3 (письм) 5-усно
31.03.20
§ 39 опрац.
Створити міні проект «Умови життя на планеті»
Пит .в зошиті письм. Бактерії корисні чи шкідливі.
Основи здоров’я
Стор.127-129 , практична робота стор. 129 скласти пам’ятку «Як запобігти пожежі» (1-5)
Стор.131-135 практична робота стор. 134 ( ЗАВД.4)
Стор. 137-139 практична стор. 139 безпека в Інтернеті (ПРАВИЛА безпеки…)
стор.140-144, стор. 140 скласти пам’ятку «правила 5 НЕ» (1-5)
Стор.145-148 практична робота стор. 149 ( ЗАВД.3)
Стор. 151-155